Nowa kampania reklamowa Jobbiku

jobbik-kampania-2014Już w kwietniu Węgrzy wybiorą nowy parlament. W wyborach weźmie udział oczywiście nacjonalistyczny Jobbik, który w praktyce już kilka tygodni temu rozpoczął swoją kampanię. Partia nie zmieniła się pod względem ideologicznym, jednak widoczny jest jej nowy wizerunek. Przed czterema laty ugrupowanie emanowało radykalnymi hasłami, natomiast już druga kampania bilboardowa skupia się przede wszystkim na problemach zwykłych Węgrów. Wczoraj posłanka Duro Dora zapreazentowała plakat podkreślający przywiązanie Jobbiku do wartości rodzinnych i potrzebie zapewnienia godnego bytu ludziom starszym. Węgierscy nacjonaliści zauważają, że sytuacja demograficzna Węgier jest bardzo zła, natomiast młodzi ludzie muszą emigrować zagranicę. Pierwszy bilboard i klip filmowy ukazywał Jobbik jako partię ludzi młodych i dynamicznych, o czym możecie przekonać się w rozwinięciu wpisu.

jobbik-plakat-2013

 

Źródło: http://jobbik.hu/hireink/csaladosokat-szolitja-meg-jobbik-januari-kampanya

MM

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s